Ci-dessous, les différences entre deux révisions de la page.
Les deux révisions précédentes Révision précédente Prochaine révision | Révision précédente Prochaine révision Les deux révisions suivantes | ||
supcomp_project [2009/12/09 17:21] tigli |
supcomp_project [2009/12/09 17:34] tigli |
||
---|---|---|---|
Ligne 8: | Ligne 8: | ||
==== SUP introduction ==== | ==== SUP introduction ==== | ||
- | SUP is the new software platform of the Team Pulsar. It's the VSIP plateform reengineered without the Genius commrecial part (even if temporarly, genius is always in the SUP platform) | + | SUP is the new software platform of the Team Pulsar. |
- | + | ||
+ | It's the VSIP plateform reengineered without the Genius commrecial part (even if temporarly, genius is always in the SUP platform) | ||
To acces to SUP, first we be registered in the gforge INRIA. | To acces to SUP, first we be registered in the gforge INRIA. | ||
Ligne 15: | Ligne 17: | ||
{{:sup_functional_software_architecture_.jpg?250|}} | {{:sup_functional_software_architecture_.jpg?250|}} | ||
+ | |||
+ | |||
+ | ==== Data format ==== | ||
+ | |||
+ | * event ::= <nom> <position 2D> | ||
+ | * nom ::= <string> | ||
+ | * <position 2D> ::= <Xa> <Ya> <Xb> <Yb> | ||
+ | * <Xa> ::= <int> | ||
+ | * <Ya> ::= <int> | ||
+ | * <Xb> ::= <int> | ||
+ | * <Yb> ::= <int> | ||
+ | |||
+ | a : en haut à gauche | ||
+ | |||
+ | b : en bas à droite | ||
+ | |||
+ | * actor ::= <Id> <Type> <Boundary box 3D> <Boundary box 2D> <Trajectory 3D> <CurrentPosition 3D> <Classification Properties> | ||
+ | * <Id> ::= int | ||
+ | * <Type> ::= <string> | ||
+ | * <Boundary box 3D> ::= <L> <l> <H> <X> <Y> <Z> | ||
+ | * <Boundary box 2D> | ||
+ | * <Trajectory 3D> | ||
+ | * <CurrentPosition 3D> | ||
+ | * <Classification Properties> | ||
+ | |||
+ | |||
+ | <L> : Longueur | ||
+ | |||
+ | <l> : largeur | ||
+ | |||
+ | <H> : hauteur | ||
+ | |||
+ | <X> : X milieu de la base de l'objet 3D | ||
+ | |||
+ | <Y> : Y milieu de la base de l'objet 3D | ||
+ | |||
+ | <Z> : Z milieu de la base de l'objet 3D | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ |